由7月到而家,每到星期日如果在家的話,我對手就會變得很忙!

由8:30p.m開始就要拎住個搖控器不停轉台!

08:30 : 一拍成名(講攝影,唔睇唔得!) ,
09:00 : 美女廚房(睇班美女煮地獄菜色),
09:05 : 亞洲星光大道,
10:00 : 超級巨聲

本來,我都乖乖地睇完廚房先睇星光,但最近都改變左慣性收看模式,亞洲星光大道好看得多,反正廚房可以上番.com睇重播!

其實每當亞視做到比較有Gimmicks的節目,無記就會跟風跟到底! 當亞視準備了星光大道,那邊箱便追風式開了個超級巨聲。本以為無記財雄勢強,又有大把歌手撐場,以為會做得得好好睇睇...點知,本人對巨聲完全提不起興趣,除了主持劉美君窒下窒下的介紹,還有歌手們的評審又不夠專業,反而令我想繼續追看由林曉峰和曾寶儀主持的配搭,而且肥媽與周國豐對參賽者的建議比較有建設性但最吸引我的,還是外形比人稱為『翻版言成旭』的羅力威!


連續幾星期排名第一﹑類似周杰倫的唱腔令羅力威迅速在youtubeFacebook及討論區等人氣急升,相信是因為他實在能把歌曲發揮得淋漓盡致,感染力強。雖然有人說他唱腔模仿周杰倫,甚正有人把他和周杰倫比較,但聲底似都冇辦法架! 就好似Mr.主音一樣,好多人話佢唱腔似陳奕迅,但留心聽下就知道係兩把聲,各有各好!

而且羅力威又識得作曲作詞,我相信只要外形有專業指導, 唱腔變得更個人風格,他,絕對有大潛力。

羅力威,加油~~


0 意見:

張貼留言