一向唔多理會時事嘅我,依家無啦啦比人標籤成為80後的一群!真係R晒頭!! 但那些每月有十幾萬收入的高官,做乜要話我地激進? 我眼見新聞報導的,都只是跪拜遊行嗌口號而已,在問責高官眼中的所謂過激行動,也只不過是些衝激動作....僅是這樣,就說80後的都是激進份子? 喂!! 我冇去會場示威衝激喎!! 但你家下就衝激緊我囉!!!

如果依D就叫激進,想請問一下

1967年被土共分子殺害的商台播音員林彬 ,殺人團伙正是由民政事務局局長曾德成太平紳士及民建聯創黨主席曾鈺成昆仲煽動策劃.由工聯會理事長兼「鬥委會」主任委員楊光大紫荊勳賢直接領導...

跟80後的相比,真正的激進是那種?

我們這班人根本沒有享受過社會和諧, 我們上一代可以機會處處,但我們可以掌握的又是什麼?當年第一年踏入社會,就是1997,之後沙士,金融風暴,一連串的...你地享受過魚翅撈飯,食到個個鼻都大埋,自大自私自利自以為是!!!
你地硬要將你地嘅思想強加落我地度,你地認為要改變要實行的,就要我地跟隨你地步伐! 咩都要聽你架?我地唔係跟尾狗囉!!

死老野! 依個社會遲早係80後的! 你地都夠鐘退休喇! 落台啦你!


0 意見:

張貼留言