零玖年初,原來我靜悄悄的將零捌不快帶進來!!經我神童
嵐一算...果然係全年低點!!不過幾經一輛心中的汗水洗禮之後,回顧零玖,喜甚於悲x N倍!!而且我都唔多記得有咩唔開心嚕,所以零玖,我比你pass!!

而且依年開始真真正正接觸攝影,透過第4隻眼,計計下,原來今年我都去左好多唔同嘅地方:

長洲﹑南丫島﹑塔門﹑牛下村﹑花卉展﹑火車博物館﹑烏溪沙﹑海濱公園﹑赤柱﹑科學園﹑鳳園﹑麻芴圍﹑船灣,童軍總會﹑鯉魚門...重有一大堆聚會,生日Party,博物館等等...真係超乎我想像!!!

FD底嘅都知我咩事咁驚訝,閒閒地都幾粒鐘喎!!黑面就未必,但忟就一定會有架喇!之但係影相的話,我又忍到喎!哈哈~~原來我可以!!所以你地都可以呀!!

零玖真係學左好多野,影相﹑製作,編輯等...學海無崖絕對正確,何況科技一日千里,我追唔到最新,但一定會學到,最多有時差啫!嘻嘻~~

最意外係我身邊塊餅叻左好多,可能係近得我多,所以醒左! 避重就輕越黎越叻,開始識得睇我眉頭眼額! 一句到尾:餅豬,你好叻呀,甩爆你!耶~~(詹詹語調+食雪糕動作) 嘩哈哈哈!!


2010我相信會更好,因為我信我可以!! YEAH~~~~

2010,我要睇多d書!運用技巧(所有)要有進步!去多d藝術館!去旅行去博物館!影多d滿意嘅作品!同多d唔同嘅人拍攝/合作!定左嘅PROJECT都順利完成! 接多D JOB! 玩多D,笑多D,聽明D,LUCKY多D,身體健康同疊水多多多D!!呵呵呵~~


0 意見:

張貼留言