今晚去左樓下新開的M記Dinner,依條老人村,不嬲都冇乜人氣!可能新屎坑關係,間舖真係好多人!


我最怕食野比人望,所以誓要揀個隱蔽d嘅座位,可惜個個好位都比人坐左,最後唯有坐近大門口張枱!當阿餅排隊買野嘅時候,見到佢身後張枱嘅人走左,正當我打眼色示意轉位時,依個moment又見到位小朋友飛左埋去坐喺度,本來都無望架喇,點知突然間,嗰位小朋友跑開左,ok! 我當然第一時間起身行過去啦,估計約5秒,正當我快步行埋去時,嗰位小朋友竟然喺我身邊跑過... 車! 玩我咩!!! 當我失望之際,估唔到阿餅第一時間向後退,退退退退....佢只係快依位小朋友0.01秒,真係快一步,理想達到! 就係咁,嗰位小朋友再次喺我身邊經過,附帶一聲"OH"! 哈哈哈~

我們常忘記快樂,悲哀卻藏在心底。
最令人驚喜的,是當你走進你喜愛的玩具店,手裡拿著的卻是我喜愛的玩具!

要將快樂的事記錄,有感的事拍下!
所以愛上文字,愛上攝影!

0 意見:

張貼留言