我家只有兩本記載了十年青蔥歲月的日記,十年間只有兩本,可想而知,我都不算太熱衷記錄生活點滴。 雖然,我只有兩本手寫日記,但,我卻擁有多個網上日誌!至從五年前接觸既放便又多功能的Xanga,便愛上了每一日BLOG的生活。

愛上,因為可以分享。香港人無事忙,返工放工食飯打機吹水訓覺...咩都忙一餐,久而久之就會慢慢忘記少見面的朋友,透過BLOG,就算相隔幾遠,至少都可以知道對方安好。

除左分享飲飲食食,重可以抒發情感。以我為例,我都算是表裡不一,有些說話講出黎好肉麻,轉化成文字和諧得多!

不過,依家寫BLOG同以前唔同,五年前都唔係好多人識阿BLOG,佢當年重好單純,都未有得upload相,upload歌同分享影片,個個都只係當佢日記咁用。今日,阿BLOG做左大明星,咩都有得分喇! 人人都吹捧佢! 而BLOGGER就好似經理人,不停推佢出去,希望人爭,希望人搶(FOLLOW)。就算以前唔寫BLOG嘅人,今日個個都有幾個在手,重要好鬼PRO添!! 

真係一家幾口個個有,咁樣先至唔會OUT!! 

0 意見:

張貼留言